Současné nároky na administrativu umožnily poskytovat tyto služby rozsáhlé klientele a zajistit její dostupnost pro všechny. Účinně tak snižujeme Vaše náklady, přičemž Vaše administrativa nebude postrádat kvalitu a relevanci.
Naši službu administrativní výpomoci nejspíše využijete když:
- jste malá firma a vlastní administrativní sílu si z finančních důvodů nemůžete dovolit nebo byste ji časově nebyli schopni využít, ale občas potřebujete někoho, kdo by Vám vystavil fakturu, vyřídil obchodní korespondenci, vyřešil úřední záležitost
- došlo k náhlému výpadku Vaší vlastní administrativní síly a přesto potřebujete vyřídit alespoň nejnutnější nebo neodkladné záležitosti
- potřebujete dodat jen určitou část služeb, na kterou Vaše kapacity nestačí
Zastupujeme a poskytujeme poradenství v oblastech:
- hlášení statistickému úřadu nebo České národní bance
- vyřizování obchodních záležitostí nebo úředních záležitostí telefonicky/e-mailem i v německy mluvících státech
- sestavení a podávání žádostí o vrácení DPH z jiných států EU a konzultace přínosů
- konzultace a poradenství v oblasti finančního řízení Vaší firmy (přezkoumání finančních plánů, podnikatelských záměrů, sestavení výkazů pro účely úvěrů)
- konzultace a poradenství ve všech oblastech personálního řízení (povinná a doporučená školení, hlášení úřadu práce, možnosti motivačních programů a daňové úspory)
- komunikaci se zdravotními pojišťovnami, orgány sociálního zabezpečení a správci daní u finančního úřadu
- zpracování cestovních náhrad podnikatelům i zaměstnancům